De Wereldreis (huwelijksreis)

De laatste maand....

Als eerste voor iedereen een happy newyear!!! Alle goeds voor 2010!!

We wilden graag nog een laatste verhaaltje plaatsen, maar de PC hier krijgt het gemaakte verhaal niet geoepend... aangezien we geen tijd meer hebben houden jullie dit dus nog tegoed!

Op de malediven is internet heel erg duur, dus het ziet er niet naar uit dat we nogmaals kunnen updaten of foto's kunnen plaatsen, hoewel de foto's geweldig zijn, zeker weer van India!

Even kort samengevat: Na Maleisie, waar we korter zijn gebleven dan gepland zijn we nog in Thailand naar Khao Yai NP en Ayutthaya gegaan,. bedie schitterend. Hiernazijn we gaan rondreizen door Zuid-India, vanwaar we zo naar het paradijs, de Malediven, vliegen!!!

Zuid- India is heel erg goed bevallen! Het was geweldig... heerlijk eten, vriendelijke mensen en prachtige dingen gezien en gedaan.... kortom, we zijn nog steeds volop aan het genieten!

Nu gaan we richting het paradijs... we zullen jullie de laatste foto's en verhalen zeker niet onthouden, dus die volgen nog wel, anders bij thuiskomst of op de laatste terugreis dag, waarop we nog heeel veel en lang moeten wachten op het vliegveld, dus dan trijd genoeg!

Nou, tot snel (veel te snel, nog neit aan denken)..

Liefs van ons!

Miek

Plezier!

En alvast een heel goede reis!!!!

Zoenen uit een wit en nachtelijk amsterdam!

Laura

geniet van de letste weak!!!!!!

en alvas een hele goeie reis truuk.
XX

Ralph en Kyra

Hoi Ninya en Cyriel,

Geneit van de Maledive en veer wunsje uch alvas ein gouwe vluch terók!

Pes sjnel.

Groete,

Ralph en Kyra

Eva

Ook vanuit een wit Eindhoven drie dikke nieuwjaarszoenen en enorm genieten van die luxe laatste dagen!!
Succes met die lange reis....

Elly van Schoubroeck

Ook voor jullie beiden een Gelukkig Nieuwjaar vol gezondheid en geluk. Jullie schitterende reis zit er bijna op. Geniet nog met volle teugen en bedenk dit:
Deze reis en ervaringen neemt nooit iemand meer jullie af.
Goeie thuiskomst. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat de landingsbanen op Schiphol (?) sneeuwvrij zijn.
Hartelijke groetjes van Elly

Freek/ Christianne

Heeey Niña en Cyriel,

Jullie ook allebei een happy new year en mag het een ontzettend goed en gezond 2010 voor jullie worden.
Ja het zit er al bijna weer op, tijd vliegt als je het geweldig hebt. Dus ik wens jullie nog al het geluk die dagen dat jullie nog op reis zijn. Lekker nergens aan denken alleen aan GENIETEN denken.

Groetjes xxx Freek en Christianne

Phil

Ich kèn nao dees perseunlikke berichte natuurlik neit achterblieve. Vanoet ein sjoon wit sjtedje dat Zitterd heisj wunsj ich toe: DAT 2010 UCH VÄÖL GOUDS MAAG BRÈNGE! Maak d'r nog ein súperwaek van en daonao: Welkom back home!

Masha en Sjoerd

Hallo Cyriel en Nina,

Ook namens ons natuurlijk HAPPY NEWYEAR en we spreken elkaar snel weer als jullie terug zijn!!
Geniet nog van de laatste "zware" loodjes...

Groetjes Masha en Sjoerd

Armand en Inge Snijders ;)

Cyriel en Niña,

Dat het nieuwe jaar voor jullie veel geluk en goeds in petto mag hebben.

In dat mailen en weblog-gebeuren zijn we niet zo'n helden, vandaar ons eerste mailtje pas. (Shame on us) We hebben jullie reis wel gevolgd en genoten van de foto's. We hopen nog meer moois te zien als jullie terug zijn.

Voor morgen alvast een fijne verjaardag !!! Geniet voor ons mee deze laatste dagen, een behouden terugreis en tot gauw,

Armand en Inge.

miek

NIEN!!!

je bent jarig!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd!

bij ons duurt het nog een paar uurtjes...

LIEFS en C: jij ook van harte met je vrroouuwwww

Esmee Moonen

Wat gaat het allemaal snel he! Het is alweer bijna voorbij voor jullie; snik snik. Geniet nog even VOLOP op de Malediven. Echt zoals een honeymoon. Wij vliegen de 15e richting Sydney en gaan jullie reisverslagen van Australie en Nieuw Zeeland zeker nog gebruiken om wat tips vanaf te halen! Veel plezier nog en alvast een goede terugreis (die nog heeel ver weg is hahaha).

Eva F

(hier ook maar even mn hyves krabbel, voor als je hyves niet kan openen...)

GEFELICITEEERD!!!!!
En nu kan ik zeggen: tot snel! Leuk man!
(ik wil graag vrijdagmiddag naar je toe komen, so let me know, als je weet dat dat kan!)

Geniet nog van de allerlaatste daagjes en een goede, veilige terugreis!!!

KUS

Armand

Hoi Nien van harte gefeliciteerd. Misschien kan Cyriel nog wel een leuke schelp ofzo voor je opsnorkelen.
Met stijgende verbazing nam ik kennis van het feit dat jullie plezier in India beleefd hebben. Waarom lopen onze ervaringen dermate uit de pas? Fijne verjaardag en alvast een voorspoedige terugreis. Groet ui La Plata, Arg.